Tuesday, May 3, 2011

Lage verzadigen vet zuivel mogen niet de kinderen helpen om het gewicht en BMI te verliezen

Hoewel vetarme zuivelproducten zijn voordelen voor hart-en vaatziekten te voorkomen in de lange-termijn effect, maar in het doel om het gewicht bij kinderen te verminderen of te houden van het gewicht evenredig door hen naar zuivelproduct dat vetarme vorm hebben consumeren lijkt geen hulp.

Deze bevindingen alleen gemeld in het American Journal of Clinical Nutrition door Gilly Hendrie en Rebecca Golley uit het Gemenebest Wetenschappelijk en Industrieel Onderzoek Organisatie.

In feite, volgens de onderzoekers, verminderde inname van vet bij kinderen werd gevonden bij degenen die meer calorieën uit andere bronnen.

Voor de sluiting van 'helpen niet bij het gewicht verliezen' bij kinderen van laag-vet zuivelproducten consumptie bleek na de deelnemers (145 kinderen in de leeftijd 4-13 jaar) gezamenlijk in 2 groepen, waarbij een van de groep hun zuivel vervangen met een lage -vet van alle soorten van zuivelproducten voor 6 maanden, en andere groep met een normale zuivelproducten.

Zowel verbruikte vergelijkbaar bedrag van zuivelproducten, en de totale calorie-inname bleef min of meer stabiel over de studie, die werd voor een deel ondersteund door Dairy Australia.

Totale, volgens de bevindingen van de totale calorieën uit verzadigd vet nog steeds boven dan 10%, boven dan de huidige aanbevolen door het Amerikaanse ministerie van Landbouw dat bijna vergelijkbaar met de Australische standaard.
Ook, hoewel het cholesterolgehalte meer afgenomen in de behandelde groep, maar de BMI en het gewicht waren niet anders. naar andere groep.

Andere deskundigen het erover eens dat de schakelaar om tot een slankere zuivelproducten die minder cholesterol, maar dezelfde mate van nutriënten, vooral calcium en vitamine D is veilig om dit probleem tegen te gaan hebben.

0 comments:

Gerelateerde berichten