Recente studies wezen uit dat voedingsinterventie is nuttig voor patiënten met traumatisch hersenletsel (TBI).
In verband met deze, de Department of Defense (DoD) vroeg de Institute of Medicine (IOM) uit te voeren een commissie van deskundigen om de potentiële voordelen van voedingsinterventie TBI patiënten herzien.
In het rapport van "Nutrition Traumatic Brain Injury and: Improving Acute and Subacute Health Outcome in Military Personal", de voorzitter van de Lid-commissie, John W. Erdman, emeritus hoogleraar Department of Food Science and Human Nutrition at University of Illinois at Urbana-Champaign zei dat zij aanvankelijk enkel voedingsclaims met betrekking tot de afhandeling van TBI op basis van diverse evaluaties van een aantal mogelijke voordelen van voeding, voedingssupplementen en speciale diëten om TBI resultaten te verbeteren in zowel milde en ernstige categorieën aanbevolen.
Echter, gezien de complexiteit van TBI en belangrijke lacunes in de kennis over TBS, dus de commissie geconcludeerd dat de vroege voedingsstoffen inname oplossing veelbelovend voor nu.
Hoewel de commissie niet beoordelen hoe de rol van voeding therapie in de revalidatie fase of lange termijn effect op de gezondheid in verband met TBI, heeft de commissie gekeken naar andere nutritionele benaderingen van TBI, zoals antioxidanten, flavonoïden, vitamine D en ketogeen dieet uit verschillende studies in zowel dierlijke studies of mensen met verschillende voorwaarden, zijn nuttig bij patiënten met traumatisch hersenletsel.
Zij merkten op dat de voordelen van deze voedingsstoffen in TBI patiënten ook in verband gebracht met het bestrijden en sporten, zoals een hersenschudding en hersenletsel.
Tuesday, May 3, 2011
Rehabilitatie en behandeling voor milde en ernstige hersenletsel met voeding therapie
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment