Wednesday, May 25, 2011

Selenium supplementen voordelen kunnen niet voorkomen dat het risico op kanker

Selenium (Se) is een essentieel mineraal voedingsstoffen die belangrijk zijn voor het menselijk lichaam.
Vanwege de voordelen, sommige ziekten vaak gebruik van selenium suppletie als onderdeel van de genezing of preventie, zoals bij patiënten met aids, mensen die risico lopen of te voorkomen staar, multiple sclerose, astma, cervicale dysplasie, artrose, reuma, en een aantal andere kwalen.

Echter, met betrekking tot de preventie van kanker, deze suppletie lijkt niet helpt.

Hoewel verscheidene eerdere onderzoeken en proeven hebben gevonden hogere selenium in degenen die vrij van kanker en sterfte risico, echter, andere onderzoekers gezien kunnen de gegevens had gebrek aan effectiviteit, omdat kwamen uit allerlei onderzoeken, waardoor het moeilijk is om absolute conclusie te nemen.

Integendeel, volgens recente Cochrane Systematische Review uit meerdere gerandomiseerde gecontroleerde onderzoeken door Gabriele Dennert, MD, van het Instituut voor Transdisciplinair Gezondheid Onderzoek, Berlijn, Duitsland, en collega's zei dat selenium supplement misschien niet het risico van nonmelanoma huidkanker en prostaatkanker te voorkomen kanker, en had inconsistente gegevens te wijten aan de bescherming van ingang van de lever het risico op kanker, evenals de bijwerkingen.

Daarom is de studie auteurs gesuggereerd dat verdere studies nodig om te verduidelijken of selenium suppletie helpen beschermen het risico op kanker, vooral leverkanker te krijgen als de vorige studie heeft aangegeven dat hij vóór voorgesteld voor de volksgezondheid.
Ook zij aanbevolen om selenium effect in verband met de voedingstoestand van de onderwerpen, waar het resultaat anders zou kunnen tussenpersonen iemand die beschikt over goede voeding en die niet worden onderzocht.

0 comments:

Gerelateerde berichten